Blandad kompott

Igår lämnade jag in min dator med förhoppningen att så småningom få tillbaka pengarna jag betalade för den eller en ny dator som vill vara min vän. Nu är det bara att vänta 2-4 veckor. Suck. Vill. Ha. Nu.

Något spännande och superhemligt som pågår just nu är möhippeplanering för Sandra, som nyss förlovade sig och snart ska gifta sig. <3 Det är så himla roligt!

Mina nya stövlar är underbara! De ger inga skavsår, de funkar i alla väder (japp jag har provat.. eller ja inte i snö ännu) och de passar till alla kläder (mm har testat det också.. i alla fall till ett par outfits).

Jag har designat ett hus! Och inrett det! I The Sims 3. Men jag känner mig ändå stolt och tror nog det kan vara ett framtida yrke, inredningsdesigner/arkitekt, om jag någon dag tröttnar på mitt snartutbildadtillyrke.

Nu ska jag slänga mig i bingen för jag mår lite tjyvens.. skyller på den goda gärningen jag gjorde idag, lämnade blod. Fick en mugg till samlingen, så nu har jag hela 3 (!) stycken.

Nattinatt!


Sandra sa:

"Superhemligt" muh muh muh ^^

2011-08-27 @ 10:44:10
URL: http://sandwallra.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Copyright © Carolines virrvarr | Design by: Sandra Wall