Gästinlägg Jallestyle

Matte har länge tjatat på mig att göra ett inlägg med massa bilder på mig, så here it is.
Jag är en riktig mysmumrik och vet hur jag charmar till mig gos;



Mina intressen är att -
sova






leka kurragömma


slappa


spela dataspel, läsa bloggar och se på tv



leka lejon

tugga på saker



Något ni inte visste om mig är att jag är en ännu icke signad modell.

Smize = smile with your eyes.

Favoritpose? Hmm, det måste nog vara denna, för matte säger att den är tokfin och ler alltid stort samtidigt!

Ytterligare något ni inte visste om mig är att jag har lite udda sovställningar



samt att jag styrketränar

Det var allt för mig.

Now piss off, jag ska hänga med killarna!

ps. några bilder är från mobil och därmed gryniga, sorry..



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Copyright © Carolines virrvarr | Design by: Sandra Wall