Övrigt från Sörnoret


Närbild av den gigantiska grästuvan som har rot mitt på "parkeringen"

Del av orginalstaketet som ännu finns kvar bakom storhuset

Den vackra badplatsen i kvällssol

Jag *duh*

En filur som även den ville använda bron (plankorna) över diket

Stor sak som vinglande och buzzande höll på att flyga på mig innan den bestämde sig för annat

En av de först styvmorsviolerna jag sett för året

En STOR och KNUBBIG skalbagge som jag höll på kliva på barfota..

Denna filur räddades från en säker död vid dasset

Dessa fyra små sötingar bodde under bryggan


Sandra sa:

Spegelblankt vatten är så vackert, och som vanligt har du fin-fin komposition! Vilka spännande filurer du lyckats fånga på bild f.ö. :)

2011-07-22 @ 12:34:36
URL: http://sandwallra.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Copyright © Carolines virrvarr | Design by: Sandra Wall