Vänt på dygnet? Japp!

Började se filmen Sucker Punch (en inte helt bra film) sent på kvällen, vilket resulterade i att min sedvanliga bokläsning före sovdags blev rejält förskjuten och hade efter det massor med saker att filosofera över och somnade därmed inte förrän tidigt tidigt på morgonen. Men jag var likväl uppe före 9 idag! Kanske beror det på att Isabelle smsade och undrade när vi skulle träffas idag eller för att jag var så otroligt utsövd att jag vaknade av mig själv, vilket som.

Idag väntar alltså en heldag med Isabelle. Det var så länge sedan vi sågs nu att vi bestämde oss för att slå på stort, det blir fönstershopping (plus eventuellt lite vanlig shopping), lunch på billigt ställe samt bio med snask till. Isabelle fick välja och då blir resultatet alltid glada och roliga filmer, vilket idag är Rio.

Tidigt imorgon blir jag och Rob skjutsad till flygplatsen för att därifrån ta oss vidare via flyg till Göteborg. Vi ska nämligen på ytterligare ett bröllop denna sommar, även nu en kusin till Rob som ska knyta banden med sin älaskade. Schemat för de dagar vi är där (torsdag-måndag) är som följande: torsdag=stadstur med eventuell shopping, fredag=Lisseberg, lördag=Universeum samt bröllop, söndag=påhälsardag (de övriga Göteborgssläktingarna), måndag= slapp samt hemresa. Det ska bli riktigt trevligt! Men får se hur många och vilka åkattraktioner jag vågar mig på.


Sandra sa:

Rio <3 Hur ska Jalle göra när ni är borta den här gången? :)

2011-07-27 @ 18:44:48
URL: http://sandwallra.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Copyright © Carolines virrvarr | Design by: Sandra Wall