Hittills...

... har jag tagit bort det väldans trevliga och braiga inlägget jag började komponera ihop för det blev inte alls så väldans trevligt eller braigt.

Här får ni i stället lite bilder som jag lyckats fånga under en tripp med Ullis;

Tittut!

Vi träffade på några änder som mer än gärna ville vara med på bild och visa sina vackraste sidor;


Det var inte bara änderna som var sugen på att bli fotade. Vii träffade på min fd granne Mozart från Ålidhem  som också ville bli förevigad på bild;


Vi promenerade vidare mot Gammlia och fann då dessa;


Och jag upptäckte hur coola bilder det kan bli om man använder sig av olika perspektiv. Här testas grodperspektivet;


Framme vid Gammlia;


Tack Ullis för sällskap och inspiration!


Sandra sa:

HAHA, jag faller av stolen!! "Tittut!" :D Underbar! Och Ullis sen, så söt! <3

2011-06-16 @ 14:39:32
URL: http://sandwallra.blogg.se/
Ullis :) sa:

Fint litet krypin du skaffat dig! :) Och väldigt fina bilder!!! Speciellt den med den busiga bruden ;)

2011-06-16 @ 21:24:14

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Copyright © Carolines virrvarr | Design by: Sandra Wall