Kvällsfotografering med Sandra

Har återigen varit ute och övat min manuella fotograferingsförmåga. Tyvärr blev resultatet mindre bra denna gång, men jag bjuder självklart på några bilder ändå.

Denna blomma är i verkligehten klarröd, men misslyckades med ljusstyrkan så jag lekte lite i paint.net vilket gjorde bilden snäppet skönare för ögat (i bakgrunden syns Umeås rådhus);

Vissa bilder blev tydligen gryniga och Sandra förklarade tidigare att det berodde på ISOn, men bilderna såg fina ut i kameran så jag fortsatteatt  fotografera. Resultatet blev ju mindre bra ser jag nu och har lärt mig det till nästa gång.

Appropå Sandra, här är hon;

och här är jag ^^



Sandra sa:

Den där ormbunken var häftig! Haha, ja där var jag ^^ Om du vill länka direkt till mitt inlägg där du finns kan du använda den här länken http://sandwallra.blogg.se/2011/june/fotopromenad-en-kvall.html :)

2011-06-20 @ 07:45:07
URL: http://sandwallra.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Copyright © Carolines virrvarr | Design by: Sandra Wall