Tävlingen pågår fortfarande!

Så häv in alla era förslag, ni får gissa hur många gånger som helst. Fråga era nära och kära vad de tror att detta är, kanske har de den rätta gissningen?


Vad döljer detta ulliga gulliga egentligen?


Ullis :) sa:

hårsnodd, tamponger, tandtråd, hårnät, sudd, örhängen, värmeljus...?

2011-10-10 @ 22:07:33
Jessa sa:

Humm, va svårt... Jag lägger en gissning på nycklar?! =)

2011-10-11 @ 15:41:42
Jeanette sa:

Jag vet vad det är, men det tog ett tag för mej att komma på det! Ni får gnugga era geniknölar ordentligt... moahaha ; )

2011-10-24 @ 12:32:05
Anci sa:

Typ vetevärmare

Mascara

Ögonskugga

Tandpetare

Fingervantar (men den är nog för liten för att rymma det)

En liten nalle

Mobiltelefon

Huvudvärkstabletter

Vitlökspress

Tändstickor

USB-minne

Nej, nu kommer jag inte på något mer just nu!

2011-10-28 @ 00:49:44
Anci sa:

Nya gissningsförsök från mig:



Handvärmare

Fickkniv

Börs

Mynthållare

Tablettaskhållare



(nu gissar jag desperat eftersom jag så gärna vill vinna ;-) )

2011-11-24 @ 23:50:58
Anci sa:

Är det inte ens någon av oss som är i närheten av att gissa rätt?

Jag vill ju vinna NUUU!



Nya gissningar:



Miniräknare

Set med miniskruvmejslar (antagligen trepack)

Potatisskalare

Lånekort till biblioteket

Läsplatta (haha)

2011-12-16 @ 23:07:06

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Copyright © Carolines virrvarr | Design by: Sandra Wall