Jag är till fullo alive!

Sedan jag började jobba har jag varken funnit mycket tid eller ork för att skriva något här, men ni som kikar in här ibland får nu veta att jag inte trillat av pinn utan tar till vara på min lediga tid på andra sätt. Detta kan exempelvis vara att sova, vila, mysa med Jalle, se på tv, se på film, shoppa, fönstershoppa, läsa böcker, mysa med Jalle medan jag läser, läsa skvallertidningar, internäta (surfa runt på diverse bloggar, fb, mail och annat trevligt), mysa med Jalle vid datorn, irritera mig på Jalle vid datorn, busa med Jalle, promenera, äta middag, äta kvällsfika, äta annat smaskigt, umgås med Rob, umgås med Sandra samt att stressa över att jag inte hinner göra något.
 
Idag kan jag bocka av följande:
-sova
- vila
- mysa med Jalle
- se på tv
- se på film (snart iaf)
- shoppa
- fönstershoppa
- läsa bok
- busa med Jalle
- promenera
- äta middag
- äta något smaskigt
- umgås med Rob (typ iaf)
- umgås med Sandra
Det har alltså varit en ganska produktiv dag.
 
Shoppingen resulterade i en:
Från Glitter, fast på min är den större vita biten röd.
 
Och en:
Det är den i mitten längst upp, fast i en mörkare och mindre glansig nyans från smma butik. (kunde inte hitta någon bättre bild och orkade heller inte knäppa och ladda upp en egen)
 
I shoppingpåsen hamnade även en scarf som jag inte fann någon bild på.
 
Tills nästa gång,
                        ha det gött!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Copyright © Carolines virrvarr | Design by: Sandra Wall