Otrevliga lilla sak!

Min dator och jag är ovänner. Sedan jag tog hem den för första gången för snart 2år (3år?) sedan har vi bråkat ganska rejält. Det har blivit så pass illa att den flera gånger valt att totalstrejka, att självdö. Senaste episoden vi hade skedde idag. Jag är tydligen en dålig datormatte och nu verkar den ha fått nog. Eller näe, det är jag som fått nog på dess dåliga humör! Den har varit på rehab flera gånger på grund av detta, men det verkar inte hjälpa så nu ska den få flytta, hoppas jag, tillbaka till affären. Förhoppningsvis går det enligt mina planer och de välkomnar den med öppna armar och ger mig en helt ny dator att ta hem och vara ovän med.


Sandra sa:

Dumma, dumma, dumma! Självklart ska de ge dig en ny (snällare) buse - du har ju garanti kvar.

2011-08-25 @ 09:49:43
URL: http://sandwallra.blogg.se/
Kajsa Nihlen-SKÅNES STÖRSTA BLOGG! sa:

www.kajsanihlen.se



Hej :) Jag har en Tävling där du kan vinna en GOODIEBAG från ELF smink:)

Det vore superkul om du var med, det är bara gå till inlägget här:)

2011-08-26 @ 22:07:51
URL: http://kajsanihlen.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Copyright © Carolines virrvarr | Design by: Sandra Wall