Vad är detta?

Det har varit fullt upp hemma hos mamma och pappa i och med mammas 60årsfirande, men så idag har vi tagit en tur till stan (Ö-vik, för ni som inte vet) där det shoppades vilt. Eller näe, tror vi kom hem med var sin påse med ett enda innehåll i vardera. Mitt köp är så otroligt inte lätt att veta vad det är att jag tänker köra en tävling. Den som gissar rätt vinner en "Enar", dvs en amigurumiuggla, i nästan valfria färger. För att göra tävlingen regelrätt får varken mamma eller Jeanette vara med och gissa eftersom de var med vid inköpet och de får heller inte berätta det rätta svaret för någon deltagande. Fusk tolereras inte! Så, för att vinna en Enar ska du alltså komma på vilket nyttoföremål detta ulliga gulliga döljer. Tävlingen avslutas då jag känner för det. Lycka till!

(OBS! Zootablettasken har inget med tävlingen att göra, agerar enbart ståstöd)


Ullis :) sa:

Jag gissar på....en Råtta! :) (uttalas, som du vet, med en aning nasal röst...eller nåt)

Och om man får gissa två gånger, gissar jag också på...Försvarets hudsalva :)

Har jag rätt, eller har jag rätt?? ;)

2011-08-18 @ 20:06:42
Sandra sa:

Nä vet du vad, nu tänker jag gissa på det första jag tänkte (som faktiskt inte alls var trosor, men om jag som Ullis får gissa en andra gång så är trosor min gissning # 2 ;)). Gissning nummer ett från mig är: en pengapung, eller portmonnä som vi fina damer brukar säga ;)

2011-08-21 @ 15:38:23
URL: http://sandwallra.blogg.se/
Sandra sa:

Lilla får, vad är du egentligen bra till förutom att vara ullig och gullig? kliar sig i huvudet

2011-10-30 @ 08:16:35
URL: http://sandwallra.blogg.se/
Anci sa:

Åh, var är mina gissningar (jag har ju gissat bara cirka tusen gånger!)
Vilken tur att jag fick en Enar i födelsedagspresent i år! Och nu har jag äntligen klurat ut vad det är (efter vääääääldigt många ledtrådar från Carro själv).

2013-08-06 @ 21:53:28

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Copyright © Carolines virrvarr | Design by: Sandra Wall