Fullt har schemat varit idag

Det började med en (lång) tur på stan med Sandra där båda två kom hem med fynd. Jag fyndade en readuschcreme från Bodyshop med den underbara doften 'moringa' och en klänning för 120kr från H&M. När jag väl var hemma fixade jag mig festfin inför moffa Erlands 85-årskalas. Där bjöds det på två olika smörgåstårtor (MUMS!), två olika vanliga tårtor, kakor, bullar och massa snacks av olika smaker och varianter. Behöver jag berätta att jag var ganska mätt då vi rullade hem? (med bil, inte med matstinn kropssform i åtanke) Efter det njöt jag av en långpromenad längs med älven med Sandra. Nu sitter jag här vid datorn och är grymt sugen på popkorn, måste nog poppa några då jag postat detta inlägg. Imorgon bär det av hemåt med stopp för tandläkarbesök och dejt med Jessica i Ö-vik innan jag på kvällen fortsätter hem till mina päron. Ett plus i kanten är att det är dop för Elise på lördag och kusinträff (från mammas sida) på söndag, så jag kommer få träffa massor av saknade varelser. Längtar!


Sandra sa:

Mycket text om mycket inklämt på en dag! :) Du ska ha det så mysigt i helgen! <3 kram

2011-07-01 @ 22:47:03
URL: http://sandwallra.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Copyright © Carolines virrvarr | Design by: Sandra Wall