När jag ändå är igång...

... kan jag ju berätta om mitt liv sen sist ni hörde om examensarbetet. Jag och Sandra kämpar tappert vidare och trots att vi har en mycket bra arbets/slappna av -avvägning så är jag helt slut i huvudet varje vardagskväll. Men det går framåt och vi får massor av beröm från vår goa handledare! Hon är verkligen helt underbar, avslappnad och peppande. Under helgerna är det totalt och absolut inga skoltankar i huvudet, de är portade, och spenderas i hemmet lugna och avslappnande vrå. Inget speciellt händer, förutom igår då vi bjöd paret Wall på sin bröllopspresent - en trerätters på Restaurang Hissjö. Det började med en välkomstaperitif i form av alkoholfritt jordgubbsvin med färska (?) hallon och till förätt/-snacks serverades små fetaostmelonspett. Huvudrätten bestod av fläskfilégryta med en krämig tomatsås och kokt blomkål, till detta serverades rött vin eller vatten från husets egen källa. Som efterrätt serverades en mörk chokladmousse med kokosbräck. Under kvällen spelades memory och avslutades med bio och snacks. Mycket trevligt!

Dekoration som fanns på varje tallrik; egenskapade servettblommor.


Sandra sa:

En alldeles underbar kväll! Tack <3

2011-12-05 @ 08:38:42
URL: http://sandwallra.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Copyright © Carolines virrvarr | Design by: Sandra Wall