Behövligt spontan

Igår, nästan en timma innan Clas Ohlson stängde, skyndade jag mig dit och stoppade en laserskrivare i shoppingkorgen. Jag var i akut behov av en egen då jag har skolarbete som är fruktansvärt krävande och lite hjälp på traven är då att kunna skriva ut papper utan att snylta av Sandra, Robs jobb eller vänta tills jag är på skolan. Jag köpte en billig variant från samma ställe i början av utbildningen, men den la av (som tekniska prylar verkar vilja göra hos mig) och jag har varit skrivarlös sedan ungefär två år. Min systeryster Ullis var snäll och gav mig hennes/deras gamla, men den var inte riktigt kompatibel med mig den heller så den har också flyttat. Nu är jag i alla fall ägare av en fullt fungerande;

Snälla, lev länge!



Sandra sa:

Den ser ut att kunna vara kusinbarn till min skrivare - heja heja HP! ^^

2011-09-12 @ 08:40:03
URL: http://sandwallra.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Copyright © Carolines virrvarr | Design by: Sandra Wall