Omedveten bloggpaus

Jag har haft fullt upp i mitt liv ett tag nu och bloggen har därmed inte funnits högst upp på listan av saker som måste göras. Ärligt talat har den inte ens cirkulerat i tankarna på ett bra tag. Jag kan i alla fall kort meddela att jag snart byter arbetsplats, snart är med körkort och att det just börjat vända i årstid mot min favorit - vinter.
 
Tidigare i höst var jag och Sandra ute för att ta tag i fotograferandet igen, med ett specifikt motiv i tanken. Jag hade nämligen upptäckt resterna av en graffitivägg, massvis med dekorativa och inspirerande små färgkorn och stenar liggandes på marken. Men när vi väl tagit oss dit hade någon tydligen tyckt att de inte var lika estetiska och städat bort det. Vi tappade då helt fokus och inspiration men valde ändå att promenera vidare. Tyvärr återfanns aldrig lusten och detta är resultatet av den vandringen;
Ganska tafatt, men en bit av hösten är fångad på bild.


Sandra sa:

Det bästa den dagen var ju vitlöksbröden! :D

2012-12-02 @ 13:36:26
URL: http://sandwallra.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Copyright © Carolines virrvarr | Design by: Sandra Wall