DYAC

Mer godingar jag funnit;

Flickvän vid namn Barbara?


Här snackar vi trevlig kille!?


^^!


Det ÄR svårt att hänga med den moderna tidens sätt att förmedla sig! So so sad...


Hehe smart förälder


Oslagbart!

Detta leder mig oavkortat till ett minne från tiden före jag hade engelska på schemat och fråga Ullis vad "I don't know" betyder varpå hon svarade "jag vet inte" med vilket jag lite småsurt säger "åh men berätta då" osv. Hon tyckte det var skoj för hon skrattade mycket minns jag. Jag har en elak syster, hon kunde ju ha lagt till "det betyder..." tycker man. (det gjorde hon säkert också, men jag minns det i så fall inte)


Jag har upptäckt att de flesta roliga felstavningarna/autokorrektningarna kommer från päron ^^




En dubbelmacka någon?


Allt från damnyouautocorrect.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Copyright © Carolines virrvarr | Design by: Sandra Wall