ajfånbildsbomb

I slutet av förra året gav jag mig själv en kombinerad jul-födelsedag-examenspresent i form av en iPhone 4s. Jag är mycket nöjd! En avv apparna jag använder heter Instagram och innebär i kort att jag kan dela med mig av mina foton till kompisar som också använder den appen. För att inte verka snorkig inför de av er som inte äger en sådan här maskin tänker jag nu bjuda på några bilder jag lagt upp där.

En skylt som är uppställd på en skolgård.

Puss!

Vacker detaljvinterbild i Sörmesunda

Vackert grenverk

Sussande sötnos

Ännu en vacker detaljvinterbild från Sörmesunda

Och ännu en

Strömavbrott, annandagsjulmiddag

Snökristaller

En av mammas vackra amaryllisar

Samma strömavbrott som tidigare

Vackert träd igen

Nyårsfirande vid hamnen

Solig vinterdag

Trött Jalle

Något jag ritat

Tokbusig Jalle

Bildkvaliteten blir såklart sämre då de ses via datorn mot när de ses i mobilen.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Copyright © Carolines virrvarr | Design by: Sandra Wall