Vinterfotopromenad

Oj vad länge sedan det var jag bjöd på några foton, men så var det länge sedan jag var i farten med kameran också. I helgen blev det i alla fall en promenad med Sandra i det vackra vintervädret.





Denna tycker jag om än fast den är överexponerad, den ser som fejk ut. Jag gillar't.


I övrigt kan jag berätta att vi (jag och Sandra) lämnat in vårt exarbete för opponering, som sker nästa vecka. Det känns jätteskönt och otroligt nervöst samtidigt. Nu ska någon granska vår bebis med kritiska ögon och kanske säga att den inte duger som den är. Hur ska jag kunna acceptera eventuell kritik jag inte alls håller med om då jag närt och lärt känna bebisen under ett flertal månader?! Jag får väl tänka att ingen är perfekt, inkluderat vår lilla bebis, och att alla kan utvecklas. Ytterligare övrigt är att jag sökt en tjänst, så ni får jättegärna hålla era tumamr att jag får komma på intervju och visa vem jag är. Tack!


Ullis :) sa:

Håller tummar för både exan och jobb!!! :)

Gillar den överexponerade bilden väldigt mycket! :)

KRAM

2012-01-12 @ 19:23:40
Sandra sa:

håller tummar för allt!

Jag skulle vilja föreslå en motionsprommis på lördag, alltså i morgon. Vad sägs? :)

2012-01-13 @ 06:26:46
URL: http://sandwallra.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Copyright © Carolines virrvarr | Design by: Sandra Wall