Farhågan bekräftad!

Forskning med oklanderliga bevis har nu lagts fram - det finns inga reko killar/män kvar i världen... tyvärr! Det har framkommit att en gen hos det manliga könet gör det omöjligt för dem att vara som vi helst vill och önskar. Så jag gör det nu officiellt att vi får leva resten av livet som nuckor eller nöja oss med skiten som finns kvar.
Såklart finns en gnutta hopp om att finna denna enda mannen som ska göra oss hel å ge oss ett lyckligt slut på sagan, men hoppas inte för mycket bara, då slutar ni hurt and beaten.
Jag trodde det bästa om denna varelse som sägs ska kunna göra oss till den lyckligaste människan i världen, men jag fick bittert lära min läxa. De visar sig vara exakt lika varandra - assholes.
Ledsen att krossa era drömmar om att finna 'the man of your dreams', men han finns tyvärr inte... bara en ulv i fårakläder. Men har du tur stannar han utklädd tills ni dör.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Copyright © Carolines virrvarr | Design by: Sandra Wall