Snart bär det av...

...till ny adress!
jag ska bli sambo
hur underbart det känns
få starta ett nytt och outforskat kapitel i mitt liv
med någon som delar mina framtidsdrömmar
känns spännande och overkligt
nyfiken!
Hissjövägen - here I come!


Sandra sa:

Du ändrade inte på datumen, eller är det på g och jag är för snabb in? :) Snygg blogg! ;)



Sv: Dödskallen är en del av en av de många gravarna i kyrkans golv. Jag ahr alltid tyckt att de är läskiga att gå på och har därför svårt att ta mig fram i kyrkan ;) Första personen är nog både vig och amputerad vad det ser ut, haha, stackarn!

2011-06-13 @ 20:08:11
URL: http://sandwallra.blogg.se/
Sandra sa:

Haha, när jag klickat [Lämna ditt fotavtryck] var datumet ändrat. Coolt! Du fixar fint :)

2011-06-13 @ 20:09:04
URL: http://sandwallra.blogg.se/
Caroline sa:

sv: Japp, fixar för fullt! Blir inte alltid som jag tänkt men så gör jag om och då löser det sig =)

Ja visst har jag en supermegaactionsnygg blogg! TACK!

2011-06-13 @ 20:22:39

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Copyright © Carolines virrvarr | Design by: Sandra Wall