Gbg - Universeum

Igår kom vi hem från Göteborg efter att ha hunnit med en massa saker; Lisebergsattraktionsåkning, Universeumbesök, lek med kusinbarn, stadspromenad, språrvagnsåkning, fönstershopping, tacosätande, hallonätning i park, bussåkning, grillning, cykeltur, Bohus fästningåskådning, filmtittande, bröllop och säkert mycket mer som jag inte kommer ihåg. Det har varit en mycket trevlig vistelse och jag skulle gärna åka dit igen för att utforska staden och ha lite mer kvalitetstid med Robs släktingar. Nedan bjussar jag på lite bilder från Universeum.
Utanför ingången ligger en vacker damm;

Där inne träffade vi på ett gäng ormar;


Väldigt realistiska grodor;


Vackra fåglar;


Några fula fiskar;

De två ovan ville bara vara med på bild om de fick visa hur fin tandhygien de hade..

En crazy-looking filur;

Samt några färgglada;



OBS! Mamma om du läser dettta, för ditt eget bästa ska du INTE titta på nästa bild...

































En mindre trevlig sak;

Och ja, det är jag själv som tagit denna bild, tro't eller ej!

De coolaste bilderna, enligt mig, är dessa;

Trots fotografering genom tjockt (och ibland väldigt smutsigt) glas är jag nöjd med många av bilderna. Det går ju trots allt inte att dirigera varelserna att göra som jag vill, simma/gå/flyga/hoppa dit det blir bäst komposition och bilder. Jag är extra nöjd med bilderna på maneterna, tycker de är otroligt vackra!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Copyright © Carolines virrvarr | Design by: Sandra Wall