Gammliamarknadsfynd

Idag har jag och min älskling ackompanjerat min kära kusin Yvonne på den årliga Gammliamarknaden. Jag hittade en julklapp till mig själv (som jag inte kan visa för då avslöjar ju jag för mig själv vad jag ska få, hemligt hemligt!) och en tavla till vårt hem.

Som ni kanske ser är det en limited edition, den kan alltså bli värd en förmögnhet om några år och då kan jag stoltsera med att jag minsann är ägare av en äkta Kolbäck! Kika in på den här sidan för att se vad mer för vacker hon skapat. Hon har ett fint miljötänk och försöker använda miljövänligt material till sina tryck samt återbrukar eller använder ekologiska/fairtrade textilier.


Sandra sa:

Spännande tavla! Dels motivet men även möjligheten till värdeökningen ;)

2011-12-05 @ 08:37:09
URL: http://sandwallra.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Copyright © Carolines virrvarr | Design by: Sandra Wall