En liten cykeltur

Jag och kusin Yvonne upptäckte, under gårdagens sköna långpromenad,  bland annat dykänder i/vid dammen i Sandaparken. Planerade att fotografera dessa under min cykeltur ikväll, men tji fick jag! Det enda jag lyckades fånga var;

Tror dock denna tillhör någon av de andra andraserna som fanns där. Så, för att ni ska få se hur en dykand ser ut använder jag mig av Google och ett av deras bildresultat:

Det var en dykandsmamma och hennes tre småttingar jag ville föreviga, men de var tyvärr för snabba.

På väg hemåt fann jag i alla fall dessa som tröst;




Sandra sa:

Spännande perspektiv på klöverfältet! :)

Jag är alldeles nyvaken här och har missförstånd att reda ut med jobbet så jag kommer höra av mig till dig när jag är på finare humör (mindre nyvaken) för häng! <3

2011-06-29 @ 13:19:55
URL: http://sandwallra.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Copyright © Carolines virrvarr | Design by: Sandra Wall