Sådärja!

Nu är några få utvalda äldre inlägg från den gamla (numera raderade och bortglömda) bloggen åter synliga i denna nya, fräscha och toksnygga blogg. Vissa äldre inlägg har jag sparat bara för skojs skull och vissa för att de är viktiga för mig och andra av absolut ingen anledning alls. Mina planer är att det ska uppdateras lite oftare nu än vad jag lyckats åstadkomma tidigare, så att mina nära och kära får lite insyn i mitt liv här i Umeå. Enjoy!

ps. Tack, återigen, Sandra för det finfina jobbet du gjort med min bloggdesign! <3 Hur skulle den se ut annars månntro!? ;)


Sandra sa:

Varsågoood! :)

2011-06-13 @ 20:44:28
URL: http://sandwallra.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Copyright © Carolines virrvarr | Design by: Sandra Wall