Spindlar smakar starkt!

Idag har jag arbeta på förskolan Snigeln i några timmar och fått myst och lekt med de fina småttingarna där. Oj, så jag trivs! Jag har verkligen hittat det yrke som passar mig som handen i handsken. Vid en av utestunderna hittas en spindel och med massor av små nyfikna händer ser man inte alltid var den stackars spindeln tar vägen. Inte förrän ett av barnen säger "stark" förstår man var åttabeningen försvunnit och hoppas innerligt att den inte är giftig. Barnet mår bra, måster jag tillägga, och har inte (tills jag åkte därifrån iaf) visat några symptom eller men från det annorlunda mellanmålet.

Granngården håller en tävling som jag deltar i. Det enda jag behövde göra var att skicka in ett högupplöst foto på mitt husdjur så kan jag vinna presentkort på Granngården med olika valörer samt en digitalkamera. De bidrag som väljs ut av alla inskickade foton sätts sedan ut på Granngårdens hemsida 1 augusti så folket får rösta på sin favorit. Så håll utkik det datumet på den sidan och rösta på mitt bidrag om det väljs ut. Skriver väl något här också om jag ser att jag är en av slutfinalisterna. Mitt bidrag är såklart:


Sandra sa:

Så härligt att du hittat rätt! Påminn om tävlingen sen så jag kommer ihåg att rösta :) (och hoppas den pågår så länge att jag hinner ;))

2011-06-15 @ 16:01:49
URL: http://sandwallra.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Copyright © Carolines virrvarr | Design by: Sandra Wall