In time!

Igår ringde Robs farmor Sigrid och undrade om vi ville ha två biobiljetter vars bästföredatum är på lördag. Absolut! Självklart! Ja tack! För vem tackar nej till lite gratisbio så här en gråmulen höstdag!? Jag och Rob bestämde oss för att idag var en bra dag för filmtittanden på stor duk, speciellt som jag är superpluggtrött efter en hel förmiddag med tentaskrivande, och bokade In time-biljetter med skådisarna Justin Timberlake och Amanda Seyfried. Som vanligt till bio köper vi menyn Hollywood, vilket innebär en STOR popkorn och två STORA drickor. Det brukar alltid gå bra att smaska på detta och ingen panik brukar utbryta, men idag hade jag tydligen en supermegaliten kissblåsa. För trots toalettbesök alldeles precis innan bion blev jag akutkissnödig efter nästan halva drickan i magen nästan halva filmen i genom. Jag hatar när andra stör mitt i filmen genom att ställa sig upp framför mig och sedan vara superosmidig och osnabb iväg, så jag tänkte att jag håller mig för att inte vara den som de andra stör sig på! Det fixar jag lätt, för jag brukar ju inte behöva rasta mig själv mitt i filmerna annars. Jag kan ju tänka på annat, fokusera på filmen och bara glömma bort känslan av full blåsa. Eller hur!! Jag höll på klämma sönder Robs ben i försök att tänka på annat. Grejen med att tänka att man inte ska tänka på något gör att man tänker ännu mer på just det. Jag tror jag lyckades hålla koll på handlingen i filmen och när sluttexten äntligen började rulla tog jag rekord i snabbasttillbiotoatiden. In time, vill jag förtydliga!



Anci sa:

Hahaha!

2011-11-09 @ 00:36:35
Sandra sa:

Hahaha! Du störde i alla fall inte någon, men frågan är hur mycket av filmen du lyckades hänga med i ;)

2011-11-10 @ 08:47:50
URL: http://sandwallra.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Copyright © Carolines virrvarr | Design by: Sandra Wall