Déjà vu?

Jag vaknade före Rob idag, vilket är ovanligt, och kollade på klockan för att se om det var dags att kliva upp. Jomenvisst, den var 10.14. Men jag funderade en stund och kom fram till att jag ju faktiskt varit riktigt förkyld, sovit dåligt och behöver min vila. Så jag blundade en stund till för att få ut all energi jag möjligtvis kan. När jag återigen öppnar ögonen känner jag mig pigg i kroppen och Rob ligger fortfarande och sover. Va!? Jag kollar återigen på klockan, för kanske är Rob sjuk  nu och sover massor mer mot vad han brukar. På min mobil står sifforna 09.54 ...
Hallå där! Var den inte nyss lite över 10!? Läskigt!

(bild från Google)



Hoppas ni har en toppensöndag!


Sandra sa:

Vad knasigt! :O Tänk om du är tidsresenär?



Sv: Jaså den bilden ^^ Jag är inte säker på att den kommer upp för den är rätt suddig. Måste titta närmare idag :>

2011-10-09 @ 10:42:23
URL: http://sandwallra.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Copyright © Carolines virrvarr | Design by: Sandra Wall