Tyck synd om mig..

... för jag är fortfarande rejält

 

och ska ha mitt lärarbesök imorgon. Det innebär att jag bör vara på topp och visa min allra bästa sidor. Inga snorattacker eller febersvettningar eller utmattningstillfällen eller freaka-ut-på-barnen-för-du-inte-orkar-tillslut-explosioner, tack. Jaja, det går som det går och kan ju alltid skylla på ramfaktorer och att sådant här även händer i verkligheten.


Anci sa:

Hoppas det går bra <3 !

2011-10-05 @ 00:38:18
Sandra sa:

Stackars!! Du fixar det nog - som du säger, man kan inte rå för att man blir sjuk :) <3

2011-10-05 @ 08:14:33
URL: http://sandwallra.blogg.se/
Ullis :) sa:

tycker synd om!

hoppas det gick bra med fröken-besöket!

puss å kram

2011-10-05 @ 20:54:36

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Copyright © Carolines virrvarr | Design by: Sandra Wall