Äntligen!

Nej, det gäller inte besked om min sjuka dator (har fortfarande inte hört något efter ca 3v, men de sa ju 2-4v så jag får hålla mig ett tag till) utan jag och min Rob har finally skaffat oss dessert-/efterrätts-/snacksskålar eller vad ni väljer att kalla dem. Sedan vi började planera att flytta ihop har vi sagt att vi ska införskaffa nya tallrikar. Detta då jag inte alls (!) tycker om dekorationen på hans tallrikar och han får rysningar av gnisslandet som kommer av mina då de möter bestick. Lika länge har vi planerat ett besök till IKEA, men det har inte blivit av och kommer mest troligt inte bli av förrän de har byggt schabraket här i Umeå. Vi har i alla fall siktat in oss på de svarta, glansiga varianterna som finns där och någon gång ska de bli våra!
Nu ska vi bara till att köpa tallrikar och djuptallrikar också...


Sandra sa:

Fina fina fina!! :D

2011-09-13 @ 12:49:51
URL: http://sandwallra.blogg.se/
Ullis :) sa:

Gillart!

2011-09-20 @ 20:42:02

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Copyright © Carolines virrvarr | Design by: Sandra Wall