Idag gick startskottet!

... för min fem veckor långa VFU (VerksamhetsFörlagdUtbildning). Och jag kan verkligen säga att den gick igång med en rivstart. Jag trodde att jag skulle känna igen de flesta av barnen och alla i arbetslaget. Men tji fick jag, vilken överraskning! På "min" avdelning finns inte mindre än 12 (!) nyinskolade barn (varav hälften inte behärskar det svenska språket) samt en ny (-inskolad) pedagog. Ojojoj, det är minst sagt kaotiskt, men otroligt roligt. Jag känner mig trots allt inte lika stressad som jag känt mig inför/under de övriga VFU-tillfällena. Skönt! Nu blir det till att vila ordentligt på kvällarna och nattning sker tidigt.



Anci sa:

Och jag hörde att du blir ledig någon dag så du kommer på marknad. Då kan du handla av Edvin, han bakar så det står härliga till! Jag får inte göra något alls om han inte är med (nu ikväll hann han inte vara med på slutklämmen på fudgekokningen eftersom han skulle lägga sig och förmanade mig att jag skulle vänta till imorgon så att han var med på allt)!

Det är ju han som ska "knalla", jag får endast vara support.

Du ska se vilka förberedelser han har gjort!

2011-09-21 @ 00:09:16
Caroline sa:

Anci: Den killen är ju bara helt underbar! Självklart ska jag handla av knalle-Edvin =)

2011-09-21 @ 16:54:05
URL: http://carolinesvirrvarr.blogg.se/
Sandra sa:

Sv: Hihi, det kanske var samma dag? :) Eller så berättade F om hur fjantig och glad jag blev (det var nog över en vecka sedan egentligen.. :o dagarna bara går! :))

2011-10-01 @ 22:09:42
URL: http://sandwallra.blogg.se/
enbartmoa sa:

sv; Tack Carro! Lycka till på VFU:en!

2011-10-03 @ 01:11:37
URL: http://enbartmoa.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Copyright © Carolines virrvarr | Design by: Sandra Wall