Jag kommer bli rik!

Av att sälja kurslitteratur till bättre behövande. Sandra har varit så snäll idag och hjälpt mig kolla genom den stora och proppfulla lådan med gammal kurslitteratur för att se vad som kan läggas ut på Blocket och vad som kan vara bra att spara för framtiden. Vi har dessutom funderat över vilket pris jag skulle kunna begära för dessa. Det är en otroligt svår process, för priset beror på många olika saker; ordinarie pris, skick, hur mycket jag vill tjäna, konkurrens och huruvida ivrig jag är att bli av med den. Jag ser med glädje fram emot att inkassera dessa stora slantar för då kanske jag gör slag i saken och köper mig en hood från Spirithoods. De har helt otroligt vackra, praktiska och söta vinterccessorarer. Mössa, halsduk och vantar i ett! Jag är mycket sugen på en av dessa;

Det bästa med att köpa en av de "pro-blue" är att en del av intäkterna går till att rädda utrotningshotade djur. Främst de i kyligare klimat (verkar det som), som exempelvis isbjörn och snöleopard. Jag gillar!


Sandra sa:

Pengarna bara rullar in! Jag svarade nyss på ett mail från en tjej som vill ha en av de böckerna som ännu inte är paxade - sweet! Har du hört från hon jag skickade vidare till dig? :)



Och... Det är klart vi ska ha spirithoods i vinter! Det bara flyger kärlek från dem ;)

2011-09-04 @ 22:00:43
URL: http://sandwallra.blogg.se/
Ullis :) sa:

rawrrrr ;)

2011-09-06 @ 21:27:07

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Copyright © Carolines virrvarr | Design by: Sandra Wall