Uffaluffuffguffuffu

Jag är förkyld med andra ord. Skyller på Peder, då han var sjuk under 40årskalaset han bjöd oss på förra helgen. Syss U förklarade att det inte var meningen att skicka med en goodiebag hem och Sandra menade att det minsann inte alls handlar om en sådan påse utan en badiebag. Jag håller med Sandra, den var minsann dålig! Urusel om jag ska vara helt ärlig och öppen med mina känslor. Det positiva i det hela är ju att jag inte behöver ta sjukledigt från jobbet jag inte fick. Äscha, det var inte vidare positivt det heller, men det känns ok för min del. Det finns annat där ute som passar mig bättre helt enkelt! Tack för alla tumhållningar i alla fall, även om de failade ;)


Sandra sa:

Nästa gång kanske vi ska korsa fingrar som de gör i USA istället för att hålla tummar? :) Krya!!

2012-02-13 @ 20:37:00
URL: http://sandwallra.blogg.se/
Ullis :) sa:

glömde jag att sparka i rumpan?? ;)

PUSS och KRAM (bacillfria...) och du är bääääst ändå, även om cheferna inte fattar sitt bästa :)

2012-02-13 @ 21:44:45

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Copyright © Carolines virrvarr | Design by: Sandra Wall