Simplicity

 
Jag tycker det är något väldigt vackert med denna bild. Färgerna? Kompositionen? Jag vet inte, den bara är det.
Mina tankar flög iväg när jag fann det här fotot i albumet. Vem knöt fast bandet? Varför? Är det någon som saknar det? Är det från ett paket? Har någon haft kalas? Eller kan någon inte sätta upp sitt hår nu?
 
Jag ser framför mig ett spralligt litet barn med en tofs på huvudet skuttandes i parken en varm och solig sommardag. En fjäril har fångat barnets uppmärksamhet och barnet försöker fnittrandes fånga den med händerna. Föräldrarna sitter på en filt i närheten med en flätad picnickorg bredvid sig. Några fiskmåsar befinner sig ovan deras huvuden och seglar över den klarblå himlen.
Vad tänker ni på då ni ser bilden?
 
Hmm, jag längtar nog till sommaren! ^^



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Copyright © Carolines virrvarr | Design by: Sandra Wall