Fåret eller kaninen?

Eftersom lillasyster Elise fick en virkad kanin av mig ska självklart storebror Edvin också få sig en mjukis. Jag undrade vad han ville ha för en figur och mamma Anci visade några förslag på internet. Det var nog lite övermäktigt för honom varpå han frågade mamma A vilken hon tyckte passade bäst till hans säng. Sötnosen! Ja, det blir nog väldigt svårt att välja då man får så många olika alternativ. Det hela slutade i alla fall med att han valde ut två stycken han fastnade extra mycket för, fåret Shaun och kaninen Minna, så blir det upp till mig vilken jag väljer att virka åt honom. Men jag har bestämt mig för att vara busig och göra båda, en får han så snart den är färdigvirkad och den andra dyker nog upp i ett paket under julgranen. Garnet till första projektet är redan inhandlat, i samma ekologiska bomull som Elises kanin fast i andra färger.

vs.

(bilder från Google)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Copyright © Carolines virrvarr | Design by: Sandra Wall