Äntligen, jag gjorde det!

Jag har just avslutat min allra första amigurumifigur. Det är sant! För två födelsedagar sedan önskade jag mig massor med material så jag kunde starta upp min alldeles egen amigurumiverkstad. Detta fick jag även, men det var sämre med min inspiration och förmåga att stressa ner tillräckligt för att starta ett virkningsprojekt. Men nu äntligen har jag funnit lugnet och gjort min första skapelse. Såhär fin blev den;


Sandra sa:

Argh, knifen!! :O Charmigare morot har jag aldrig sett :)



Sv: Visa gärna speglingsbilderna någon dag, oh ja!

2011-07-22 @ 17:34:13
URL: http://sandwallra.blogg.se/
Sandra sa:

Sv: Tack! Jag gilliade att den blev så solig liksom :)

2011-07-22 @ 22:06:43
URL: http://sandwallra.blogg.se/
Anci sa:

Vad roligt med fot på moroten strax innan avrättningen ;-) !

2011-09-07 @ 23:24:05
Anci sa:

FOTO inte fot...

2011-09-07 @ 23:25:01

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Copyright © Carolines virrvarr | Design by: Sandra Wall