What tomorrow brings

Imorgon klockan 13.00 är det "bio" på Hissjövägen! Det är Disneys klassiker Lejonkungen som visas, enbart för VIP-gäster som fått en privat inbjudan.
Jag har även en speciell överraskning till en av gästerna, nämligen Edvin. Han ska få sin egenvalda och efterlängtade kanin Minna. Den första tanken jag hade var att han skulle få kaninen så snart den var färdig och fåret Shaun i julklapp, men ändrade mig på grund av skolans krav av fokuserad tid från mig till att ge kaninen i julklapp och fåret i födelsedagspresent. Planen verkade hålla ända tills igår då han samtalat med Anci om den. Detta resulterar ju så klart i att han får den imorgon då han minns att den ska dyka upp. Det resulterade även i att jag skyndat att färdigställa ansiktsdetaljerna och så här blev resultatet;

Hoppas han nu inte smygläser min blogg så här på kvällskvisten och förstör överraskningen ^^


Ullis :) sa:

Det var en mycket trevlig bio med efterföljande middag! Tack för det! :)

Jag vaknade på lördagsmorgonen av att en vilding hoppande mig i ansiktet... Guess who? ;)

2011-11-06 @ 13:05:16
Anci sa:

Jag vet att det var Minna som var busig och hoppade vilt =D

Vi hade mycket trevligt också, Edvin var mycket förvånad över att ni betalade biobiljetterna med så bra grejer!

Minna har blivit visad runt hela huset hemma och på vägen hem från Umeå fick hon till och med kliva upp från "bilstolen" som hon delade med Nalle, för att kunna se allt ordentligt genom bilfönstret. "Hon måste få se allt som hon inte har sett förut! Och gosedjur FÅR faktiskt vara utan bälte i bilen!" sa Edvin förnumstigt åt mig när jag påpekade att Minna inte satt bältad utan hoppade omkring lite hur som helst i bilen vid Husum ungefär.

Sedan har Minna fått löfte av Nalle att få låna några av hans mostrar (de andra gosedjuren, särskilt tror jag han nämnde "hunden") eftersom hon inte har några. Edvin behåller sina mostrar för sig själv, lite snål är han allt!

2011-11-07 @ 00:34:45

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Copyright © Carolines virrvarr | Design by: Sandra Wall