Den som väntar på något gott...

Nu är den äntligen klar, mitt söta lilla kärleksmonster! Jag kunde inte göra klart den tidigare då jag inte hade vitt filttyg, men efter ett besök hem till mammas pyssellager fyndade jag en liten bit som räckte till krabatens ansikte. Tyvärr dök nya problem upp då, för tygbiten skulle tydligen limmas fast med textillim och målas på med textiltuschpennor. Jag sket fullständigt i dessa dilemman och mcgyversmart som jag är lyckades jag utomordentligt bra ändå måste jag säga. Med lite tuggummi och smink från handväskan är den nu redo att visas upp!






P.S. Jag skämtade såklart om vilka saker jag använde, busig som jag är, och klarade mig med vanliga tuschpennor och sytråd. ^^ D.S.


Sandra sa:

Den blev alldeles underbar!

2011-09-02 @ 21:14:19
URL: http://sandwallra.blogg.se/
Anna sa:

Men såå söt!

2011-09-02 @ 23:33:08

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Copyright © Carolines virrvarr | Design by: Sandra Wall